Backup Teknolojisi

Backup Teknolojisi Nedir?

Sağlıklı, kuvvetli ve ağrısız bir omurga için en etkili ve konforlu çözüm!

Almanya’nın sağlık teknolojileri alanındaki devi Schwa Medico tarafından geliştirilen backup en etkili sonuçları en konforlu şekilde elde etmek için orta frekans (interferansiyel) akım ve düşük frekans (tens) akım türlerinin etkilerini ısı ile birleştirir. Gelişmiş yazılım altyapısı ile birlikte düşük frekans, orta frekans ve ısı terapisi etkileri en kusursuz çözümü kişiye özel bir yaklaşımla sunmaktadır. Türünün ilk ve tek örneği olan bu yaklaşımla birlikte bölgesel değil, tüm omurgada en verimli ve etkili çözümü almak artık çok kolay…

Elektriksel sinyaller, kasları uyarmanın yanı sıra, ağrı algısını da baskılamak ve hedeflenen amaçlara uygun olarak da kullanılır. Böylece ağrı sinyallerinin iletimi 80 Hz ila 100 Hz aralığında engellenir ve omurga problemlerinden etkilenen bireylerin ağırlaşan ağrıdan kurtulması sağlanır. 2 Hz ile 15 Hz arasındaki akımlarla vücut ayrıca ağrıya karşı koyan ve psikolojik durumu pozitif yönde destekleyen hormonları da salgılar.

Backup ile bel, boyun ve sırt ağrıları sadece 30 dakikalık terapilerle en etkili şekilde hedeflenir.

Backup omurga problemlerini kalıcı bir şekilde çözmek ve etkili bir şekilde önlemek için bütüncül bir yaklaşım kullanır. Backup sisteminin elektriksel uyarı ve ısı uygulaması, rahatsız edici kas gerginliğine karşı doğrudan etki eder ve aynı zamanda sırt kaslarını hedeflenen bir şekilde güçlendirdiği gibi yeni ağrıların oluşmasını da engellemeye yardımcı olur. Kalıcı omurga sağlığı backup sisteminin yanı sıra, evde rahat ve kolay bir şekilde yapılabilen, özel olarak seçilmiş sırt egzersizleri ile desteklenir. Öncelikle tedaviye başlamadan kişinin kalibrasyonunu (analizini) alır.

Analiz ve Kalibrasyon

Backup sisteminin eşsiz etkisi, tüm omurga kaslarının bireysel analizine dayanır. Omurga kaslarının fiziksel durumu ve kondisyonuna bağlı olarak elektriksel uyarılar kişiden kişiye değişen farklı yoğunluk seviyelerinde algılanır. Kişiye özel analiz, en verimli sonuçları sağlamak için her bir omurga kasının ayrı ayrı ayarlanmış bir yoğunlukla uyarılmasını sağlar. Analiz tamamlandıktan sonra, backup sistemi tarafından bilimsel olarak kanıtlanmış ve farklı amaçlara yönelik terapi programları seçilir. 40 tan fazla tedavi içeriğiyle keyifli bir iyileşme sağlar.